3.11.15

Lokakuun suosikit

Viime kuussa löysin paljon uusia kosmetiikka,etenkin meikki, suosikkeja, ja päätin tulla jakamaan tänne neljä "parasta" sekä yhden muun suosikin.



♥ Avonin perfumed deodorant spray tuoksussa little black dress . Tämä on hajuvesimäinen,mutta todella kevyt tuoksu. Oon tosi huono kuvailemaan miltä tämä tuoksuu,joten en yritäkkään:D Avonin sivuilla se on luokiteltu "itämais-kukkainen tuoksu". 


♥ Mun ihan ensimmäinen aurinkopuuteri Rimmelin natural bronze sävyssä 022 sun bronze, joka on ollut käytössä aika ahkeraan.minkä näkeekin jo pakkauksesta kun on melkeen kaikki tekstit kulunut pois...:D


♥ Uusin meikkivoide suosikki on mattapinnan jättävä Lumenen natural code Skin Perfection Matt Foundation sävyssä 10 Vanilla



♥ Oon myös taas innostunut virkkaamaan..:D Nyt oon virkannut tällaisia afrikkalaisia kukkia.


♥ En oo ikinä käyttänyt arjessa huulipunia,mutta tätä oon alkanut käyttämään. Tämä puna on Makeup Revolutionin sävy The One




Mitäs suosikkeja teillä on ollut viime kuussa? :)

2 kommenttia:

  1. Mä niin haluan kanssa makeup revolutionin tuotteita, niin halpoi ja vaikuttaaa hyvältä merkiltä!
    http://jenicaaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita, mutta muista hyvät käytöstavat! Julkaisen vain asialliset. Kiitos!:)