4.8.15

Heinäkuun suosikit 2015


♥ Lumene matt control oil-free foundation sävyssä 0 ♥
Tätä tuotetta hehkutinkin jo instagraminkin (riikkaamalia) puolella heti seuraavana päivänä kun ostin sen! Tää on tähän mennessä mun omaa ihoa kaikkein lähimmän sävyinen meikkivoide,mitä olen kokeillut. Sekä tykkään mattapintaisesta pohjasta enemmän kuin kuultavan kiiltävästä. Tämä myös peittää arkikäyttöön juuri sopivasti.

♥ Lumene gloss & care kynsilakka sävyssä 7 small island, Hiljainen luonto ♥
Ihan täydellinen nudelakka,ei voi muuta sanoa!

♥ Aco Face Day Moisturising Day Cream ♥
Tämä tuli heinäkuun livboxista ja otinkin sen heti käyttöön. Tykästyin todella paljon tästä,sill ätämä oli tuoksuton ja tuntui sopivan mun iholle täydellisesti! Iho tuntuu käytön jälkeen ihanan pehmeältä ja kosteutetulta. Oon käyttäny tätä iltaisin ja aamuisin.

♥ Rimmel Scandaleyes rockin' curves mascara ♥
Oon ihastunut tähän taas uudelleen! Kokeilin välissä sitä rimmelin uutta kurkku-ripsaria ja hullaannuin siihen,mutta taas tätä kokeiltuani mietin kyllä,että miksi edes vaihdoin...:D

Mitkä oli teidän suosikit heinäkuulta?:)
******************************************************************************************

3 kommenttia:

  1. Tuo ACOn rasva oli kyllä yllättävän hyvä, päätyi myös mun suosikiksi :).

    VastaaPoista
  2. Toi Rimmelin ripsari on ollu ihan huippua! Itellä oli kans toi ja ah kui hienot ripset tuli :3

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita, mutta muista hyvät käytöstavat! Julkaisen vain asialliset. Kiitos!:)